Nya hästar, som dagen efter nyår!

Jajamen, ni läste rätt och ni förstår säkert inte ett skit om vad det är jag snackar om haha! ;) Men det är precis det som är meningen!

Jo har ni tänkt på yran som kommer när sso ger oss nya hästar? 
Det har i alla fall jag! Det är så många som köper och börjar levla och dom är så tappra i några dagar! Sen börjar vi få den där gymmet-efter-julen-känslan. Alltså, man försöker en period, tapper som man är. Nyttigt ätande och mycket tränande. Sen jäklar faller man tillbaka och tar den där chokladbiten som man inte borde ta och sen är alla planer krossade och man satsar på beach året efter istället!
 
Så är det verkligen på sso, man ser folk levla de nya fina djuren massor första veckan, kanske de första två. Sen försvinner dom allt mer och mer och då ser vi bara de tappraste kvar - som lyckas ta sig till stranden iår ;)

Lite intressant att det verkligen blir såhär också! Känner igen det, inte bara på mig själv utan många andra också! Sen till mitt försvar så levlar jag klart starthästen innan jag ger mig på dom andra två höhö! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback